Известие

Collapse
No announcement yet.

питане за мотор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
    Не е лошо да споделиш, ако на някой му се наложи...
    Подкрепям - който има информация по въпроса,нека хвърли малко светлина... Щото колегата ми обиколи сума сервизи със строшената турбина и навсякъде го отрязаха.Докато си купи ново - хиляда шестстотин и дребосък лева. Обяснението на един от спецовете по турбини в Пловдив е,че на тая турбина може да й се сложи ремонтен комплект,ако е хванат точния момент за това - т.е. преди шоуто с големия пушек. Аз обаче досега не познавам някой дето си проверява толкова редовно турбото, познавам предимно изпушили...
    ...
    155 1,6 TS 16V `96
    166 2,4 JTD `99
    147 1,9 JTDm 8V `07

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
      Подкрепям - който има информация по въпроса,нека хвърли малко светлина... Щото колегата ми обиколи сума сервизи със строшената турбина и навсякъде го отрязаха.Докато си купи ново - хиляда шестстотин и дребосък лева. Обяснението на един от спецовете по турбини в Пловдив е,че на тая турбина може да й се сложи ремонтен комплект,ако е хванат точния момент за това - т.е. преди шоуто с големия пушек. Аз обаче досега не познавам някой дето си проверява толкова редовно турбото, познавам предимно изпушили...
      След като има ремонтен комплект за този модел, значи се ремонтира, може да не са искали
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
        Това за турбото на 136 коня,които го е казал е изрекъл голяма лъжа .....Турбо на 136 коня се рециклира без никакви проблеми!
        Като казваш,кажи къде ги рециклират,и колко струва?

        Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
        Подкрепям - който има информация по въпроса,нека хвърли малко светлина... Щото колегата ми обиколи сума сервизи със строшената турбина и навсякъде го отрязаха.Докато си купи ново - хиляда шестстотин и дребосък лева. Обяснението на един от спецовете по турбини в Пловдив е,че на тая турбина може да й се сложи ремонтен комплект,ако е хванат точния момент за това - т.е. преди шоуто с големия пушек. Аз обаче досега не познавам някой дето си проверява толкова редовно турбото, познавам предимно изпушили...
        То може да се обслужи но проблема е че докато разбереш и си за смяна на турбото при 136кс.с.,това е моето наблюдение.Малко инфо от мен ,в първия момент губиш мощност,след 20км. след това чуваш турбото като свирка,и още 10км.,като вдигнеш малко над 2000об./м и претракване(стържене).И след 60-70км бял дим,че ако си на магистралата трите ленти нищо няма да се вижда 500м. след теб!
        Last edited by popaay; d.m.y г., 12:27.

        Comment


        • #19
          В платените обяви има обява за средното тяло на 136 ново около 600 лв.
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=72941
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:21.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            То хубаво това,ама като е взело да трака,това означава,че оста на това тяло е избягало от центъра си и е наранило студената и топлата час!Айде студената част може да се пренебрегне а топлата?А и кой знае каква китайска стомана е,и после да ме боли глава.Взимаш втора употреба,гледаш луфтове и го слагаш.

            П.П.Сега проверих фирмата и се оказах прав.

            Company Name: Changzhou E&E Turbo-Power Co., Ltd.
            Company Address: No. 166 Hangjiang West Road, New District, Changzhou, Jiangsu, China
            City/Province: Changzhou/Jiangsu
            Country/Region: China
            Zip/Postal Code: 213125


            Име На Фирмата: Чанжу E & E Turbo-Power Ко ООД
            Адрес На Фирмата: № 166 Hangjiang West Road, област, Changzhou, Jiangsu, Китай
            Град / Област: Чанжу / Jiangsu
            Страна / Регион: Китай
            Zip / Postal Code: 213125
            Телефонен Номер: 86-519-85116586
            Номер На Факс: 86-519-85156895
            Мобилен: 86-15961108972
            Лице За Контакт: Г-жа Джанг
            Позиция: Мениджър
            Катедра: Market отдел



            Който иска нека рискува,аз не бих и помислил за такова нещо!!!
            Last edited by popaay; d.m.y г., 19:46.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              В платените обяви има обява за средното тяло на 136 ново около 600 лв.
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=72941
              Не съм спец по турбо-истории , ама определено ми се струва че при добре изтропала турбина само с тоя картридж нищо няма да стане
              ...
              155 1,6 TS 16V `96
              166 2,4 JTD `99
              147 1,9 JTDm 8V `07

              Comment


              • #22
                То тя ако е добре,няма да търсиш алтернатива.

                Comment


                • #23
                  Леле, леле, лелеее,
                  а бе, някои от вас са купили по още една 166-ца в турбини бре, после да не съм чул, че дизела е по-добър.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
                    Взимаш втора употреба,гледаш луфтове и го слагаш.
                    Ти майна изкупи всички турбини в близката околност
                    по книгите пише, че ресурса на турбината е колкото на двигателя, но дали...
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #25
                      И на мен така ми казах,ама уви,късмет.

                      Comment


                      • #26
                        Добре, разбрах 136к да не пипам, ама колко още мотора има ,гледам в мобилето и,карса ,142к,140,150.Аджаба,кои мотор да търся?

                        Comment


                        • #27
                          Търси JTDm 175 к.с. фейслифт, а от стария фейс най-добре 140/150 к.с. Иначе моторите са следните 1-ва генерация 136 к.с. , 2-ра 140/150 к.с. , 3-та ЖТД 140/150 к.с., ЖТДм 175/185 к.с . Това се води, макар че не съм виждал екземпляр с 185 к.с.
                          Алфа Ромео 155 1.7ТС, 93г. EX
                          Алфа Ромео 166 2.0ТС, 99г. EX
                          Алфа Ромео 156 1.9JTD16v, 04г.

                          Comment


                          • #28
                            Май 140/150 са по-добре, че са 10 клапанови. Освен това след ремап стават спокойно по 170-180 без да им се скъсява осезаемо живота.

                            Някой може ли да ме насочи за ремап на моя шестак на добра цена? Не искам някакви брутални коне и т.н.

                            Искам само малко аванс на запалването (най вече заради ГИ, който сложих) и евентуално някой нютон отгоре, че 2.5 много страда от липса на въртящ в ниските обороти за разлика от 3.0, а това при автомата е равно на сравнително тромав старт за конете й.
                            Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
                              Май 140/150 са по-добре, че са 10 клапанови. Освен това след ремап стават спокойно по 170-180 без да им се скъсява осезаемо живота.

                              Някой може ли да ме насочи за ремап на моя шестак на добра цена? Не искам някакви брутални коне и т.н.

                              Искам само малко аванс на запалването (най вече заради ГИ, който сложих) и евентуално някой нютон отгоре, че 2.5 много страда от липса на въртящ в ниските обороти за разлика от 3.0, а това при автомата е равно на сравнително тромав старт за конете й.
                              2.5, газ, автомат, 166= не върви и нема и как да тръгне. С чип, без чип файда няма, поне според мен. Или както се казва в песента ''Остави!Остави ме,тая мъка само моя е!''
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • #30
                                Върви си екстра колата

                                Явно не си карал либра 2.0 автомат, да видиш как не върви за 155 коня, ама хИч. Просто знам, че ще усетя например 10 нютона и 5-8 коня в ниските.

                                То по презумция 166 не е кола да "върви" в спортния смисъл на думата, но е осезаемо, как за разлика от либрата с автомата, дори с 4 човкека с много багаж и гориво не връща предавки и си поддържа скорост по баирите без да се налага да я газя и да връща предавки. На мен това ми стига, не съм от хората, които карат колите на предела, но колкото повече коне имаш, толкова по-лесно се кара леко и без газ колата, а аз това целя.
                                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                                Comment

                                Working...
                                X